Novinky

Nový způsob objednávání termínů! www.drbenc.cz

!

Aktuálně jepřipraven nový systém pro on-line služby. Nový systém vám umožní jednoduše komunikovat s ordinací (místo emailu a telefonu), předávat vaše dotazy k léčbě nebo nám zasílat dokumenty k založení do vaší karty, zadávat žádosti o recept.

Od 1.6.2023navíc bude možné zadávat tímto způsobemi objednávky a sledovat termíny plánovaných návštěvv ordinaci.

Pro přístup do systému je potřeba mít v ordinaci uložený email. Prosíme pacienty, kteří u nás ještě email uložený nemají o jeho dodání. Jeden email pro komunikaci můžete využít i pro více pacientů, např. v rámci rodiny. Automaticky se nepřevedl z minulého systému.

Pro využití služeb vždy zvolte odpovídající ordinaci a po přihlášení vámi požadovanou službu.

Pozor v systému se nelze objednat na odběr krve. Krve odbíráme i bez objednání každé ráno v dané ordinaci, kde zrovna jsme. Stačí ve většině případů dorazit nalačno. Pokud si objednáváte preventivní prohlídku sami, nezapomeňte přijít na odběr krve v předchozím týdnu a to nejpozději do 8:30. Děkujeme

ORDINACE LOUČOVICE

objednánípřipravujeme ke spuštění od 1.6.2023

https://www.smartmedix.net/?reg=3768001

ORDINACE VYŠŠÍ BROD– ještě u nás nemáte email a potřebujete objednat na pracovně-lékařské služby, čas vyšetření je pouze orientační, prosíme pacienty, aby se vždy dostavili na 14:00!!!

připravujeme ke spuštění od 1.6.2023

https://www.smartmedix.net/login/anonym/?reg=3768002

ORDINACE VYŠŠÍ BROD - registrovaní pacienti se zadaným emailem v ordinaci

objednánípřipravujeme ke spuštění od 1.6.2023

čas vyšetření na pracovně-lékařské služby je pouze orientační, prosíme pacienty, aby se vždy dostavili na 14:00!!!

https://www.smartmedix.net/?reg=3768002

ORDINACE ROŽMBERK

objednánípřipravujeme ke spuštění od 1.6.2023

https://www.smartmedix.net/?reg=3768003

Popis dostupných služeb po přihlášení:

  1. Zaslání žádosti o recept– vyplníte příslušný formulář, každé požadované léčivo se vyplňuje samostatně, uveďte název podle výrobce, sílu a používané dávkování
  2. Zadání objednávky k návštěvě lékaře– máte k dispozici kalendář s přehledem termínů, vyplníte formulář a po odeslání a zpracování u lékaře vám systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce

Při zadání objednávky zvolte co nejlépe vámi požadovaný Typ objednávky, případně upřesněte váš požadavek do Důvodu návštěvy

  1. Přehled termínů objednávek– můžete sledovat přehled termínů vašich budoucích návštěv v ordinaci, vámi zadanou objednávku si můžete smazat
  2. Zaslání zprávy– můžete lékaři zaslat informaci k probíhající léčbě nebo dotaz, omluvu z plánované návštěvy, požadavek na termín návštěvy – např. odběry, infuze apod.
  3. Zaslání dokumentu k založení do karty– můžete do ordinace zaslat dokument formátu pdf nebo obrázek
  4. Přehled termínů Očkováníprovedených v naší ordinaci, případně termínů pro příští návštěvu
  5. Možnost sledovat způsob vyřízení vašich požadavků, o vyřízení je pacient informován emailem

Postup pro nastavení přístupových údajů a přihlášení:

· Při prvním přístupu s přihlášením zvolte „Nová registrace nebo zapomenuté heslo“ , vyplňte email a zadejte „Registrovat“. Systém vás doprovodí dalším postupem. Tím si vytvoříte vstupní přihlašovací údaje.

·Při každém dalším vstupu už zadáváte svůj email a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky.

Děkuji

S pozdravem Dr. Benc